NÁVŠTĚVNOST

Celkem 1301
Dnes 10


Jak objednat



  1. JAK OBJEDNAT
    Vámi vybrané zboží objednávejte podle názvů nad obrázky a zadejte počet kusů. Po dokončení objednávky nám přijde mail na naše e-mailovou adresu lusia.desna@gmail.com

  2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
    Objednávka bude přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem, kde budete informováni o stavu objednávky. O odeslání zboží budete informováni v dalším emailu. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat e-mailem či telefonicky.

  3. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
    Každou objednávku můžete zrušit nejpozději do 24 hodin a to telefonicky či e-mailem bez udání důvodu. Stačí uvést Vaše jméno a číslo objednávky.

  4. BALNÉ A POŠTOVNÉ
    Objednané zboží Vám zašleme podle Vámi vybraného způsobu dopravy. V případě že se nacházíte na naší rozvozové trase budete o dodání informováni teleofnicky či e-mailem. Při objednávce a dodávce českou poštou nad 2000 Kč neplatíte poštovné. Po dohodě je možné zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může lišit i podle váhy objednaného zboží.

  5. DODACÍ LHŮTA
    Dodací lhůta je od 3 do 14 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně informovat.

  6. STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PROVOZOVATELE E-SHOPU
    Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout přijetí Vašeho návrhu kupní smlouvy nebo jeho části a tím neuzavřít kupní smlouvu v těchto případech.
    • zboží je vyprodáno a již se nebude vyrábět
    • zboží je dlouhodobě nedostupné
    V případě že tato situace nastane, budete informováni. Budeme se však snažit Vám nabídnout nejvhodnější variantu aby jste byli spokojeni.

  7. POŠKOZENÝ OBAL ZÁSILKY
    Zboží je baleno tak, aby se předešlo případnému poškození výrobku. Kupující má právo odmítnout převzít zboží od přepravce v případě, že je zboží doručeno v poškozeném obalu. Doporučujeme ihned s přepravcem sepsat protokol o poškození, na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Kontrola výrobku na místě není možná, případné poškození samotného výrobku bude předmětem dalšího řešení.


Péče o zakoupené produkty



Jak pečovat o bižuterii

Jak pečovat o dárky a dekorace